Nagy Adrienn vagyok, az Admiral-Count Könyvelő- és Adótanácsadó Iroda alapítója és vezető szakértője. 2005 óta segítem ügyfeleimet a pénzügyi és adózási kérdések megoldásában, szakértelmemmel és tapasztalatommal támogatva vállalkozásaik sikerét. Pályafutásomat a NAV Kelet-budapesti Igazgatóságán kezdtem a Kiutalás Előtti Ellenőrzési főosztályon revizorként, majd a pénzügyi szektorban is szereztem tapasztalatot.
Fő szakterületem a nemzetközi adózás, ahol mind cégeknek, mind pedig magánszemélyeknek nyújtok tanácsadási szolgáltatást és szakértést. Az általános forgalmi adó (ÁFA) a kedvenc területem, de számos speciális kérdésben is jártas vagyok, pl nemzetközi jövedelemadózási kérdésekben.
Az Admiral-Count Könyvelő- és Adótanácsadó Irodánál kiemelten fontosnak tartjuk az ügyfélvédelmet és az érdekképviseletet. Ügyfeleim érdekeit mindig szem előtt tartva célom, hogy Ön a legjobb pénzügyi döntéseket hozza meg. Nem csak a szabályok betartására figyelünk, hanem arra is, hogy Ön mindig a lehető legkedvezőbb adózási megoldásokat találja meg.
Tagja vagyok a Magyar Okleveles Adószakértők Egyesületének (volt alelnöke) és a Magyar Igazságügyi Szakértői Kamarának. Több éves oktatási és vizsgáztatási tapasztalattal rendelkezem, és számos pénzügyi és számviteli képzésen oktattam.
Bízza ránk pénzügyi és adózási ügyeit, hogy Ön a vállalkozására koncentrálhasson! Forduljon hozzánk bizalommal, és mi biztosítjuk Önnek a legmagasabb szintű szolgáltatást.
Szakközgazdász, Adótanácsadó,
Okleveles nemzetközi, jövedelem-, és forgalmiadó-szakértő,
Igazságügyi adó- és járulékszakértő
könyvelő, bérszámfejtő office@admiralcount.hu
könyvelő, bérszámfejtő, külföldi kapcsolattartó office@admiralcount.hu
irodavezető, jogász, könyvelő office@admiralcount.hu
könyvelő, bérszámfejtő office@admiralcount.hu
irodai segítő, támogató
Szeretnéd letenni az adminisztrációs terheket, nyugodtan aludni, fellélegezni, megszabadulni a nyomasztó másodlagos feladatoktól. Nincs időd a munkára koncentrálni, mert elviszi a fókuszt a vállalkozásod pénzügyi, könyvelési kötelezettségeivel való babrálás, az ellenőrizgetés, szakmai portálok bújása az információk kiszemezgetése céljából. Szeretnéd jól vezetni a vállalkozásod, igényes vagy a pénzügyeidre, meg szeretnél felelni a törvényi előírásoknak. De valahogy mégsem úgy mennek a dolgok, ahogy szeretnéd, nincs megerősítés, nincs segítség, sok a bizonytalan tényező. Pedig a vállalkozásod többet érdemelne, ennél több törődés és ápolás járna neki is és neked is.
Nyilván tapasztalod, van, akinek ez könnyedén megy. Mi azért vagyunk, hogy ezeket az elvárásokat támogassuk, megkönnyítsük céljaid elérését és hogy végre megszabadulj a fejfájástól, amit a könyvelés körüli agyalás és macera okoz.
Hatalmas lendülettel, de félelemmel itatva indult útjára kis cégünk, leszámolva az alkalmazotti léttel. Lassan, de annál nagyobb biztonsággal épültünk hónapról hónapra, ügyfélről ügyfélre. Amit lehetett, mindent beletettünk, mind ambíciókban, mind tettekben, elszántságban, kitartásban, időben, szakképzésben. Kemény volt, nagyon sok áldozatot, lemondást igényelt. Amink van, nem a szél fújta össze, nagyon kemény munka van mögötte.
Mindezt színezi a többszáz céges múltunk, a számtalan profilból érkező ügyfélállomány, a szakmai, emberi és céges tapasztalat.
Mindezzel a hátunk mögött feltett szándékunk és küldetésünk a minket megkereső vállalkozások támogatása, a felgyülemlett hatalmas, sok-sok éves tudásanyag és szakmai jártasság kamatoztatása ügyfeleink pénzügyeinek és mindennemű céljainak elérése érdekében. Büszkeséggel tölt el minket, hogy számos vállalkozással immáron 10-15 éve dolgozunk együtt, mondhatni vállvetve. Ismerjük, támogatjuk egymást, örülünk egymás sikereinek, néha együtt sírunk.
Gyakorta előfordul, hogy ügyfeleink lízing, hitel vagy éppen pályázatok kapcsán kérik segítségünket, hiszen legtöbbször könyvelési adatok nélkül ez nem is lenne lehetséges. Ahány nap, annyiszor 10-20 új kérdés vetődik fel. Nehéz az eligazodás a változó jogszabályi környezetben. Ehhez nyújtunk segítséget klienseink számára. Hazai és nemzetközi adószakértési kérdésekben is állunk ügyfeleink rendelkezésére. Vállalunk képviseletet adóeljárásokban, igazságügyi adószakértői szakvélemények elkészítését, adóátvilágítást, adótervezést.
Mindezzel a hátunk mögött feltett szándékunk és küldetésünk a minket megkereső vállalkozások támogatása, a felgyülemlett hatalmas, sok-sok éves tudásanyag és szakmai jártasság kamatoztatása ügyfeleink pénzügyeinek és mindennemű céljainak elérése érdekében.
Szakmai kérdésekben ha nem is mindig aznap, de a lehető leghamarabb küldjük a válaszokat partnereinknek. Fontos üzleti döntéseikhez szakmai hátteret biztosítunk, támogatjuk, hogy megalapozott állásfoglalás szülessen. Tisztában vagyunk ugyanis azzal, hogy adótörvényeink gyakori változása mennyi új feladatot terhel szüntelenül a vállalkozásokra és ránk egyaránt – ügyfeleinket emiatt mindig magyarázatokkal ellátott e-mailekben értesítjük az aktuális változásokról.
Nem most kezdtük a szakmát, de nem is vagyunk őskövületek. Az automatizálás és digitalizáció útján haladunk, ami azt jelenti, hogy ügyfeleinknek nem kell fizikailag megjelennie az irodánkban havonta, hanem a legkényelmesebb módon juttathatja el könyvelési dokumentumait, automatizált módszerekkel dolgozzuk fel a havi anyagokat.
Megbízható könyvelőirodaként komplett számviteli szolgáltatást kínálunk ügyfeleinek, beleértve a könyvelést, könyvvizsgálatot, bérszámfejtést és adótanácsadást, adószakértést. Együtt dolgozunk könyvvizsgálókkal, ügyvédekkel és szakértő partnerekkel. Garanciát vállalunk munkánkért, szerződéssel dolgozunk, biztosítással rendelkezünk. Nagy tapasztalattal bírunk.
Cégműködésünk kiemelt erősségei közé tartozik, hogy nemzetközi tapasztalattal és kapcsolatrendszerrel rendelkezünk és szoros együttműködési viszonyt ápolunk külföldi ügyvédi- és könyvelőirodákkal, könyvvizsgálókkal. Ebből szinte magától értetődően következik az is, hogy tevékenységeinket angol nyelven is folytatjuk. Ügyfeleink igényeihez igazodva alakítjuk ki az együttműködés irányvonalait, természetesen a törvényi előírásoknak megfelelve. Havi riportokat, kimutatásokat készítünk előre egyeztetett elvárások mentén. Adótanácsadási szolgáltatásunk keretén belül rávilágítunk a vállalkozások legális adózási lehetőségeire, együttesen kialakítjuk a racionálisan járható útvonalakat, mindezzel ügyfeleink jelentős előnyökhöz juthatnak, nem kevés pénzt spórolhatnak.
Székhely, cím:
1065 Budapest, Podmaniczky utca 17. 3/1.
Könyvelés
Adószakértés, adótanácsadás
Bérszámfejtés, munkaügy