Tel.: +36 1 605 3533 | email: info@admiralcount.hu
Az Admiral-Count Kft. 2005 óta végzi mikro- és kisvállalkozások könyvelését, bérszámfejtését, adóoptimalizálását. Felkészült csapatunkkal, naprakész tudással, precíz munkavégzéssel látjuk el vállalkozása pénzügyi feladatait, segítünk eligazodni az adózás folyamatosan változó útvesztőiben.
Vállaljuk gazdasági társaságok, egyéni vállalkozók teljes körű könyvelési, bérszámfejtési feladatainkat elvégzését, adótanácsadást és adószakértést, valamint globális, cégre szabott pénzügyi tanácsadást, könyvvizsgálatot és adóátvilágítást. Ezen felül cégek és magánszemély részére is gyakorlati oktatást biztosítunk.
Cégünk Budapest jól frekventált részén található, címünk: a VI. kerület Podmaniczky utca 17. 3/1. Kérdés, kérés esetén írjon, vagy hívjon minket bizalommal a +36 1 605 3533-as telefonszámon, vagy emailben is állunk rendelkezésére: info@admiralcount.hu. Kérje egyedi árajánlatát!
Küldetésünknek érezzük a vállalkozásokat érintő fontos határidőket, eseményeket, adózási tudnivalókat és praktikákat ily módon megosztani meglévő és jövőbeni ügyfeleinkkel.Ezúton szeretnénk plusz információkkal szolgálni vállalkozásuk eredményességét és üzleti előmenetelét.
Feliratkozásával hozzájárul, hogy email formájában tájékoztatástküldjünk az aktualitásokról, határidőkről és vállalkozását érintő egyéb fontos információkról.
Az info@admiralcount.hu email címen készséggel várjuk ötleteiket olyan témákkal, problémákkal kapcsolatban, amelyekről szívesen olvasna.Ha nem szeretne lemaradni, iratkozzon fel hírlevelünkre!
Bármikor leiratkozhat, bővebb információkért olvassa el adatkezelési tájékoztatónkat.
Elfogadom az Adatvédelmi Tájékoztatót, és feliratkozom az Admiralcount szakmai hírlevelére!
Hamarosan küldjük a legfrissebb aktualitásokat, vállalkozásokat érintő fontos információkat!
Köszönettel,
Nagy Adrienn
Vállalkozását teljes egészében nézzük, egyedi igényeik szerint optimalizáljuk pénzügyeiket.
Naprakész tudással és felelősségvállalással végezzük cége könyvelését, adótanácsadását.
Egyedi igényei szerint, alapos konzultációk alapján dolgozzuk ki az Ön számára legideálisabb megoldást.
Odafigyeléssel és precizitással végezzük el a ránk bízott pénzügyi feladatokat, maximális szaktudással.
We’re here to help answer your questions. Judicial matters can be complicated, our experts are on hand to help inform you of every aspect regarding your topic.
[contact-form-7 id=”661″ title=”Ask Expert”]
Adótanácsadás- és szakértés: Vállaljuk cége szakszerű adótanácsadását, adószakértését, valamint igazságügyi adószakértését egyaránt.
Több mint 15 éves szakmai tapasztalattal, precíz és pontos munkavégzéssel vállaljuk cége könyvelési feladatait.
Teljeskörű és személyre szabott oktatás cégek, cégvezetők, pénzügyi munkatársak és diákok, magánszemélyek részére.
Vállaljuk a hatósági revíziók lebonyolítását, kapcsolatot tartunk a revizorokkal, a határozatok alapján fellebbezést készítünk, mi jelenünk meg személyesen a hivatalban az ügyfél helyett, vizsgálatokra előkészítjük a szükséges anyagokat, mindezzel elősegítve, hogy az ellenőrzés problémamentesen történjen.
Bérszámfejtési tevékenységünket stratégiai és biztonsági elveknek megfelelően outsourcing nélkül, „házon belül”, képzett és megbízható kollégáink végzik. Ezzel nem csak adatai szétzilálódását és a kulcsfontosságú információk elsikkadását kerüljük el, hanem munkaügyeit és könyvelését központilag összhangban tartó szolgáltatást kínálunk.
A cégalapítás folyamata alapvetően nem egy bonyolult feladat, de a cég pénzügyi helyzetére, lehetőségeire, alapműködésére kiható formatív döntéseket mégis ilyenkor hozzuk meg előre – gyakran saját tudtunk ellenére. Irodánk elsődleges célja támogatást nyújtani a cégalapítás előtt állóknak a felmerülő kérdéseikre. Problémaként merülhet fel a megfelelő adózási mód, vállalkozási forma, tevékenységi kör kiválasztása.
A bürokrácia útvesztőiben elveszve, a közhelyként is emlegetett rohanó világban, a nagy időhiánytól szenvedve megnyugszunk, ha valaki leveszi a vállunkról az érthetetlen nyomtatványok kitöltését. Lássuk be, megtalálni a megfelelő adatlapot a fogalmunk sincs kinek a honlapján, mert magát a hatóságot sem könnyű behatárolni, nem egyszerű kihívás!
Európai vállalatok magyarországi érdekeltségének könyvelését, adótanácsadását végezzük nemzetközi okleveles adószakértőinkkel.
Ha egy magyar vállalkozás az Európai Unió országaiban, ahol nem végez adóköteles gazdasági tevékenységet, de áthárítanak rá helyi áfát külföldön beszerzett termék vagy szolgáltatás kapcsán, jogosulttá válik ennek az áthárított, illetőleg megfizetett Áfának a visszatérítésére. A külföldi Áfa-visszaigénylés iránti kérelmet a vállalkozások a saját letelepedettségük szerinti országban nyújtják be
Referenciák
Munkatársaink
Az alábbi rövid kérdéssor kitöltésével kérje egyedi árajánlatunkat! Könyvelési, adótanácsadási, bérszámfejtési és egyéb árajánlatok kérése esetén személyes konzultációt javaslunk. Várjuk megkeresését elérhetőségeink bármelyikén: Telefon: +36 1 605 3533, Email: info@admiralcount.hu
Cégünk szakmai felelősségbiztosítással rendelkezik a Generali Biztosítónál. Könyvelési szerződésünkben és ÁSZF-ünkben tételesen szabályozásra került felelősségvállalásunk. Garanciát vállalunk munkánkra, hogy ügyfeleinket ne érhesse hátrány.
Profi, segítőkész szakemberek, barátságos légkör. Minden kérdésemre gyors, naprakész, precíz választ kapok és a határidőkre is mindig időben figyelmeztetnek. Nagy tapasztalattal rendelkeznek, naprakészek, így biztonságban tudhatom a cégem könyvelését. Csak ajánlani tudom mindenkinek aki precíz, megbízható könyvelőt keres.
Amikor megkerestem első alkalommal Adriennt, mosolygósan fogadott, rögtön egy kedves, szimpatikus ember benyomását keltette. Nem nézte folyamatosan az óráját, ténylegesen szánt rám időt, hiszen komoly elhatározás egy cég életében, hogy több év után könyvelőt váltson, és ugyanilyen felelősség az irodának is átvenni egy cég könyvelését. Felvázoltam, hogy mit is szeretnék, konkrét elképzeléseim voltak, azt tudtam, hogy mit nem szeretnék, mert sajnos az előző irodával a „kötelező” kapcsolaton kívül nem igazán volt szoros az együttműködésünk.
Hiányzott a kreativitás, az elhivatottság, a naprakész szakmai tudás, a pontosság. Számomra az is fontos szempont volt, hogy folyamatosan elérhetőek legyenek. Egy cég életében nagyon fontos szerepet tölt be a könyvelő, hiszen olyan gyorsan és hirtelen változnak a jogszabályok, hogy ezt egy laikus nem képes követni, értelmezni. Adrienn nem csak egy „sima” könyvelő, sokkal több annál. Adótanácsadó, adószakértő, nemzetközi adójogász, így globálisan átlátja a cégünket, és minden területen komoly tapasztalattal rendelkezik. Az ő ötlete volt például, hogy váltsunk át KIVÁ-ra, mert komoly megtakarítást tudunk ezzel elérni. Az előző könyvelőm pl. folyamatosan le akart erről beszélni, mint utólag kiderült inkább csak macerásnak tartotta. Már a második évben éreztem ennek kedvező pénzügyi hatását, és azóta is minden újdonságot, ami az én cégemre tartozik, azonnal eljuttat hozzám. Havonta egyszer biztos, hogy találkozunk, amikor mód nyílik arra, hogy személyesen is átbeszéljük a lényeges, felmerülő problémáinkat.
Azt is nagyon kedvelem benne, hogy érdeklődő a cég ügyei iránt, és mindezt nem csak udvarias gesztus gyanánt teszi, látszik, hogy komolyan érdekli a cég sorsa. A koronavírus járvány gazdasági hatása sajnos nagyon komolyan sújtott minket, és meg kell, hogy mondjam Adrienn ebben a nehéz időszakban sem hagyott magamra, sőt erején felül segített ötleteivel, tanácsaival, amiért igazán hálás vagyok neki. Miután egyre jobban megismertem, egyre több mindent megosztok vele a cégemmel kapcsolatban, kikérem a véleményét, tanácsát a céget érintő gazdasági és pénzügyi kérdéseiben.
A könyvelési anyagot havonta kell leadni, (ha ez nem történik meg, azonnal jön egy emlékezetető e-mail), így nem állhat elő az a kellemetlen helyzet sem, amivel korábban többször szembesültem, hogy a zárások, ÁFA bevallások esetleg nem lesznek időben beadva, vagy az év végi zárások alkalmával kapkodás, fejetlenség történik. Van egy kapcsolattartóm is, akihez bátran fordulhatok a napi ügyekkel kapcsolatban, és az összes e-mailemre szinte azonnal választ kapok, ami nekem kiemelkedően fontos. Kellemes környezetben, a belvárosban található az irodájuk, könnyen megközelíthető. Több mint 2 éve működünk együtt az irodával, és csak azt sajnálom, hogy nem találtam hamarabb rájuk.
A cégalapításkor mindenképpen olyan könyvelő irodával szerettem volna együtt dolgozni, akik megbízhatóak és kérdéseimmel bizalommal fordulhatok hozzájuk.
Az Admiral-Count Kft. esetében megtaláltam azt a partnert akik mind személyesen, mind telefonon készségesen a segítségemre vannak.
Gaál Tekla
NDM Consulting Kft.
Ajánlás útján jutottam el az Admiralhoz. Döntésemet nem bántam meg, nyugodt szívvel bízom könyvelésemet profi szakemberek csapatára.
Németh Szilárd
Skill IT Kft.
Hosszú évek óta dolgozunk együtt az Admiral irodával. Mind a kollégák, mind a cég vezetője olyan hozzáállással kezeli ügyeinket, mely számunkra fontos és kiemelkedő. Napi munkánk során többször akadnak olyan kérdések, melyekre fontos rövid időn belül választ kapnunk, így van, hogy naponta kérünk telefonos segítséget. Személyes konzultációra is gyorsan sort tudunk keríteni minden alkalommal. A megbízhatóság és precíz munkavégzés elengedhetetlen számunkra. Ezért is van jó helyen a könyvelésünk.
Nagy Csaba
Italent Services Kft.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.