Rólunk2019-02-27T12:46:48+00:00

Az Admiral-Count Kft 2005 óta, közel 15 éves tapasztalattal a háta mögött végzi professzionálisan Budapesten mikro- és kisvállalkozások könyvelését, bérszámfejtését, adótanácsadását.

Kis induló könyvelőirodaként kezdtük, majd az évek folyamán ügyfélkörünk szépen bővült, egyre több profillal sikerült megismerkednünk és ezáltal széleskörű ismeretekkel, tapasztalatokkal gazdagodtunk. Megbízható, családias légkörben együttműködő és szakmailag képzett csapatunkkal azon dolgozunk nap mint nap, hogy a cége könyvelése naprakész és átlátható legyen, képet kapjon vállalkozása számviteli adatairól, és segítségünkkel eligazodjon az adózás útvesztőiben.

Szolgáltatási palettánkat saját tulajdonú exkluzív irodánkban történő székhelyszolgáltatással is kibővítettük.

Okleveles nemzetközi-, jövedelem-, és forgalmiadó-szakértő , igazságügyi adó-és járulékszakértő képesítésünk, valamint munkatársaink könyvelői és TB- és Munkaügyi végzettsége is garancia a színvonalas munkára, ügyvezetőnk pedig a Magyar Okleveles Adószakértők Országos Egyesületének is tagja, volt alelnöke.

Cégműködésünk kiemelt erősségei közé tartozik, hogy nemzetközi tapasztalattal és kapcsolatrendszerrel rendelkezünk és szoros együttműködési viszonyt ápolunk külföldi ügyvédi- és könyvelőirodákkal, könyvvizsgálókkal. Ebből szinte magától értetődően következik az is, hogy tevékenységeinket angol nyelven is folytatjuk. Oktatásban és vizsgáztatásban jártas cégvezetőnk emellett kurzusokat, tanfolyamokat is indít hallgatóknak, és cégvezetőknek egyaránt. Ügyfeleink igényeihez igazodva alakítjuk ki az együttműködés irányvonalait, természetesen a törvényi előírásoknak megfelelve. Havi riportokat, kimutatásokat készítünk ügyfeleinkkel előre egyeztetett elvárások mentén.

Tanácsadás keretén belül rávilágítunk a vállalkozások legális adózási lehetőségeire, együttesen kialakítjuk a racionálisan járható útvonalakat, mindezzel ügyfeleink jelentős előnyökhöz juthatnak, pénzt spórolhatnak. Adótörvényeink gyakori változásai számtalan új feladatot terhelnek a vállalkozásokra és ránk egyaránt. Ügyfeleinket magyarázatokkal ellátva emailben értesítjük az aktuális változásokról.

Gyakorta előfordul. hogy ügyfeleink lízing, hitel vagy éppen pályázatok kapcsán kérik segítségünket, hiszen legtöbbször könyvelési adatok nélkül ez nem is lenne lehetséges . Ahány nap, annyiszor 10 új kérdés vetődik fel. Nehéz az eligazodás a változó jogszabályi környezetben. Ehhez nyújtunk segítséget klienseink számára. Hazai és nemzetközi adószakértési kérdésekben is állunk ügyfeleink rendelkezésére. Vállalunk képviseletet adóeljárásokban, igazságügyi adószakértői szakvélemények elkészítését, adóátvilágítást, adótervezést.

Ügyvezetőnk, Sinkoviczné Nagy Adrienn 2005 óta vezeti az irodát, mielőtt öt évig dolgozott a NAV (akkori APEH) Kiutalás Előtti Ellenőrzési Főosztályán- megismerve a másik oldal működési rendszerét is.

Adótanácsadói és 3 okleveles adószakértői, valamint igazságügyi adó-és járulékszakértői, szakközgazdász végzettsége révén rendelkezik mindazon szaktudással, mellyel ügyfeleink könyvelését megnyugtatóan támogatni tudja, továbbá szakértői munkákat is vállal.
Fő szakterülete a leanyvállalatok és fióktelepek adózása, távértékesítés, e-kereskedelem, Áfa és nemzetközi Áfa-ügyletek. Tagja a Magyar Okleveles Adószakértők Egyesületének és a Magyar Igazságügyi Szakértői Kamarának. Több éves oktatási tapasztalattal, vizsgáztatási gyakorlattal rendelkezik pénzügyi-számviteli ügyintéző, mérlegképes könyvelő, vállalkozási ügyintéző, adótanácsadó, munkaügyi és bérügyintéző tanfolyamok kapcsán.

Munkatársaink:

Molnár Erika erika.molnar@admiralcount.hu, munkaterülete: könyvelés, bérszámfejtés
Magyar Renáta office@admiralcount.hu munkaterülete: könyvelés, bérszámfejtés
Szabó Tíme: office@admiralcount.hu munkaterülete: könyvelés
Kajtán Petra office@admiralcount.hu munkaterülete: adatrögzítés, könyvelés
Varga Diána office@admiralcount.hu munkaterülete: adminisztráció, kapcsolattartás